fbpx

WARSZTATY DZIECIĘCEJ FOTOGRAFII PLENEROWEJ

Anna Podsiedlik
20
Maj
-
22
Maj

WARSZTATY DZIECIĘCEJ FOTOGRAFII PLENEROWEJ

przez Anna Podsiedlik
 
362 people viewed this event.
 
1 850 PLN
 
paid

 

Fotografia dziecięca to coś więcej niż zdjęcia, to przygotowanie do sesji, kontakt z maluchem, a także rodzicami – klientami. Na  warsztatach poświęconych fotografii dziecięcej w plenerze  opowiem nie tylko o sposobie tworzenia zdjęć, łapania kadrów i obróbce. Powiem też o pozyskiwaniu i utrzymaniu klienta czyli tworzeniu komercyjnej fotografii dziecięcej. Na warsztatach dowiecie się jak pracować z dziećmi, które nie stały przed obiektywem, nie umieją pozować i nie są modelami. Na co dzień będą przychodzić do Was klienci, którzy chcą po prostu piękną pamiątkę, zazwyczaj tacy, dla których taka sesje to ważne wydarzenie oraz wspaniała pamiątka. Dowiecie się jak budować kadry, jak współpracować z dziećmi aby wyczarować wspaniałe zdjęcia zarówno z  takimi dziećmi, których nie można posadzić na krzesełku na tle oraz takim, którym uśmiech nie za bardzo wychodzi, bo przecież fotograf powinien umieć sfotografować każde dziecko tak aby zdjęcie było magiczne. Kiedyś kto powiedział, że jestem czarodziejką, która potrafi robić niezwykłe zdjęcie, zwykłym dzieciom i tego właśnie chcę Was nauczyć.

 

Portfolio:

Strona: www.apsweetphotography. com

Strona na :  https://500px.com/apsweetphotography

FB: sweet photography/ ann podsiedlik

 

 

 TEMATY PORUSZANE NA WARSZTATACH:

  • W jaki sposób najlepiej przygotować się do sesji?
  • Co jest ważne przy współpracy z dzieckiem i rodzicami?
  • Jak fotografować dzieci w każdym wieku i z różną ekspresją
  • Czas sesji i jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami?
  • Sprzęt i parametry na jakich powinno się pracować: dlaczego takie, a nie inne?
  • Gadżety, akcesoria i miejsce wykorzystywane do sesji
  • Poszukiwanie światła, odkrywanie miejsc
  • Kolor
  • Czas trwania sesji – dlaczego właśnie taki?

Selekcja, obróbka i sposób zapisu oraz druku zdjęć.

Umiejętności, które należy posiadać:

Podstawowa znajomość obsługi aparatu – czas, przysłona, ISO i wzajemne zależności.

Co ze sobą zabrać?

Przyda się aparat wraz z obiektywem z długą  ogniskową, tzn. 105 mm 1.4, 135 mm 2.0, 200 2.8 lub 70-200 mm 2.8 oraz komputer z programem Photoshop i camera raw badź Lr, myszka/ tablet, ładowarka, karty, czytniki.

 

Data warsztatów : 20-22.05.2019

Miejsce/ noclegi  :  Majątek Galiny, Pałac i Folwark Galiny, Galiny 110, 11-214 Bartoszyce

Cena : 1.850 pln brutto

 

Program :

Pierwszy dzień

  • 18 Przyjazd i zakwaterowanie uczestników.
  • 20:00 Spotkanie organizacyjne , swobodna rozmowa o fotografii, zapoznanie z uczestnikami i podczas rozmowy  przeglądu portfolio uczestników, ich doświadczeniach oraz integracja przy blasku ogniska  lub przy filiżance herbaty czy kawy.

 

Drugi dzień

  • 8:00 – Śniadanie
  • 9:00 -11.00 – Wprowadzenie, prezentacja dorobku fotografa, omówienie istotnych kwestii związanych z dalszą częścią warsztatów, a więc przygotowanie do sesji, praca z aparatem, omówienie scen plenerowych, stylizacji
  • 11:00 Przerwa na kawę, przygotowanie modeli
  • 11:30 – 14.00 – Sesje sesje plenerowe z trójka modeli w trzech przedziałach wiekowych, pokazanie sposóbu poszukiwania miejsc, praca z małymi modelami
  • 14:00 – 15.00 – Obiad
  • 15:00 – do końca światła – sesje plenerowe z 2 starszymi modelkami/modelami
  • podczas plenerów indywidualna współpraca z prowadzącą

 

Trzeci dzień

  • 9:00 – śniadanie
  • 10:00 – 13.00 – Przejdziemy razem przez Wasze fotografie z dnia poprzedniego i przedyskutujemy selekcję zdjęć, omówimy kadrowanie , łączenie zdjęć oraz obrobimy wspólnie 3 zdjęcia
  • 13:00 -13.30 – przerwa kawowa
  • 13:30 – 15.00 – edycja zdjęć indywidualnie z pomocą Ani
  • 15:00-16.00 – pytania i odpowiedzi
  • 16:00 – obiadokolacja i pożegnanie, rozdanie certyfikatów i upominków

 

 

Zastrzegam sobie prawo do odwołania warsztatów w terminie do 5 dni przed, w momencie braku minimalnej ilości uczestników. Każdy otrzyma taką wiadomość na adres mailowy. W sytuacjach niezależnych ode mnie istnieje opcja przesunięcia warsztatów.

 

 

Zapisy / formularz:

 







 

Uwagi :

Opłata wstępna przy zapisie  : 1000 pln  płatne przelewem na konto:

 

Apsweetphotography Anna Podsiedlik ul. Drawska 29/41, 02-202 Warszawa

Nr konta: 28 1140 2017 0000 4102 1305 0187

 

Reszta płatna na 2 tygodnie przed warsztatami.

Opłaty za pobyt, noclegi, wyżywienie na miejscu u organizatora ośrodka.

 

Organizator zastrzega sobie prawa odwołania warsztatów w przypadku braku minimalnej ilość uczestników.

Aby zarejestrować się na to wydarzenie, odwiedź następujący adres URL:

 

Date And Time

2019-05-20
2019-05-22
 

Lokalizacja

Majątek Galiny, Pałac i Folwark Galiny, Galiny 110, 11-214 Bartoszyce, BARTOSZYCE / MAJĄTEK GALINY
 

Venue

BARTOSZYCE / MAJĄTEK GALINY
 
 
 

Share With Friends